januari 20, 2010

filosoferar

Sitter i sängen i trollhättan och filosoferar... tänkte att idag att ikväll är jag laddad och ska läsa, yoga, blogga och mycket mera... nå jag har surfat och nu bloggar jag - det är ju bra gjort. Sitter och funderar på våren hur den ska se ut - eller ser ut - det är ju mycket som kommer in i kalendern som inte jag riktigt har bestämt - jag får väl ta ställning till vad jag ska göra med det istället...

I lördags var vi och shoppade loss med maken - pretty woman walking down the street - japp det var så det var! Vad vi köpte:
Vinterjacka
Kavaj
Jeans
några kortärmade T-shirts
långärmade T-shirts
en tröja
två cardigans
Timberlanddojjor

men vi fick ett jättebra pris måste jag säga så vi var bägge nöjda. Sedan rensade vi garderoben hemma - massor av kläder i en stor hög på golvet (högen är nu i en plastpåse baki garaget om ng är behövande). Sköönt! Inser att vi har ett sånt överflöd medans Haitier kämpar för sin överlevnad och förlorat allt...

Pudelbruttan fick hänga med maken på jobbet .... hon bar omkring hans grejjer och sov i hans väska...stackars fägs...men hon slapp iallafall vara helt ensam hela dan. Hon är så gullig fägsan vår.

2 kommentarer:

  1. Jag hade också behövt gå på stan och handla lite. Överflöd visst men jag behöver kläder... :) e

    SvaraRadera