september 06, 2009

Back in B

Nu är jag tillbaka hemma. Är lite eller rättare sagt mycket trött. Blev inte så mycket sömn i veckan när man flyger med tidiga flyg och och kursar på dagarna och far och har trevligt i Wien!

Det har varit toppen! Men när jag kom till mitt nya jobb så upptäckte jag att Va vars är alla mina vänner;-) Miss you all guys!

Barnen är helt i varv när jag har varit borta så länge. Särskilt dottern som vill att allt ska hända nu!!!Hon tänkte nästan flytta till mormor och morfar när jag aldrig kommer hem och nu står hon brevid mig och kramas. SÅ jag går till mina kids!

Höres!

3 kommentarer:

  1. Kul för dig med inspiration. Kul för för dottern att du kom hem.
    Lycka till idag.
    :)
    Nu ska jag iväg på första dan.

    SvaraRadera
  2. Du bara reser och har kul :)

    SvaraRadera