september 19, 2009

lördagkväll

Nu är resandet över för denna gång. Trollhättan i onsdag, men sov i Vänersborg, tors och fre i Stockholm. Gissa om det var skönt att komma hem. Maken hade lagat rökt fläskfile med diverse tillbehör +++ sen tänkte jag att jag ska mysa i soffan med dottern och det gick bra! Vi mös så gott att vi sov till 2330 där....

Sen fortsatte vi mysa i sängen till 830 i morse - skönt. Jag var dock upp en sväng vid 6 tiden när jag är van att stiga upp då men kröp sen i kojs igen och myste med dottern. Snart vill hon nog inte mysa med mig mera. Hon har fått så långa ben. Nu når dom nedanför knäna - i början nådde dom till min navel .... Nu hjular hon till och med!

Sonen har gort poäng i fotboll och är supernöjd med det! Vars är mina bebisar?

2 kommentarer:

  1. Var har de försvunnit??! Hjular????? Fotboll?? Nostalgi ,D

    Kan komma hit och hjula vardagsrummet är långt och kajen är lång.

    SvaraRadera
  2. hjular -what- lilla mirre... tänk snart cyklar silas-men jag njuter fullt ut nu han är så mööösig

    SvaraRadera