september 12, 2009

...

Lördag eftermiddag och snart är det kväll .. lite sliten sådär efter en mega vecka med nytt jobb och sedan ... så

Men men, som tur då är kaffedrickandet slut och jag har aldig ont i huvudet mera... helt otroligt. Annars hade jag garanterat haft ont i huvudet hela förra veckan. Men jag kan inte låta bli att tänka på det för det är sån skillnad i livet att slippa huvudvärken. Jag har fått massor av tid tillbaka.

Körde några shakar idag med svägerskan och hennes syrra. Tyvärr klarade shaken inte av is så den skar sig. Men tre han jag iallfall shaka ihop!

Nu ska jag bara slappa men först måste kidsen ha mat. Maken är på vift hela dan så det blir jag som får fixa det. Vad tror ni om wokad kykling?? Det gillar vi + Qinoa. En god favvis mat till barnen och mig..

Sen ska jag nog vila ... om inte jag kommer igång på andra andningen och tar hand om den där lurviga saken som far runt i huset ... ja ni förstår - Pudelbruttan..
TUR ATT HON BOR PÅ LANDET OCH INTE I STAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar