oktober 25, 2009

hit o dit

Har surfat runt lite och checkat in bloggar! Det är kul. Men just nu försöker dottern klättra upp i famnen samtidigt - hon vill vara nääääääära - särskilt nu när hon har feber. Just nu har hon dock mer energi när hon fått alvedon!

Håller på att brejka in mina nya stövlar.... mycket dyra stövlar ... Gant svarta m slejf baktill. Maken tyckte dom var snygga! Han kunda verkligen uttrycka det i ord på ett mycket speciellt sätt..

Måste även i min hattiga blogg säga ng hemskt!!!! En natt i veckan fick pudelbruttan vara uteliggare ... ja jag glömde ut henne mitt i natten ... vaknade kl 6 att något skällde på altan och kom i håg PUDELBRUTTAN!! Hon blev så lycklig när hon fick komma in - bar skor och skuttade. Men så tvärt så försvann hon ... och när vi tittade så hade hon knölat ner sig i sonens svarta saccosäck (jag lovar hon syns inte om man inte tittar jättenoga - hon e ju svart) och lyfte inte ens på huvudet. Den dan tror jag att hon sov sig igenom!!

Vad har vi lärt oss??? Hon har iallafall jättebrottom in nuförtiden;-) Matte då! Vet ej om det går att lära henne så mycket - då åker väl nåt annat inlärt ut..

5 kommentarer:

  1. nu när jag har skaffat inetrnet, så är det aldrig någon som uppdaterar, så trist :(

    Men snart kanske ett inlägg kommer.. - e

    SvaraRadera
  2. Vad synd om pudelbruttan. Jag blir helt tårögd när jag tänker på tassisarna som frös..
    -y

    SvaraRadera