oktober 11, 2009

Ruttna eller!

Vaknade i morse med att ögonen var liksom långt insjunkna och känslan av att mina leder inte satt ihop .. fixade snabbt två threo bara för att ruska liv i ett begynnande lik .. det gick bra .. for ut med pudelbruttan och upptäckte att det var en underbar dag - minus 4 grader, frost och strålande sol ... kände plötsligt av mina leder att dom hängde ihop och när ja gkom in så gissa vad!

Jo ögonen hade kommit ut!

Skönt! Trodde att jag höll på att ruttna!

Resten av dagen har jag inte gjort nåt - förutom att basta och fixa god mat och läsa! Nu brinner brasan i kaminen och jag har förmågan att tänka lite mer positivt!

Det var roligt att ha ungdomar här! Mycket engelska blev det och massor av prat!

2 kommentarer:

  1. Det lät läskigt. Måntro vad björnen tänkte när björnen kikade på på dig när ni promenerade.

    SvaraRadera
  2. gissar att den höll sig undan - långt borta!

    SvaraRadera