december 16, 2008

Floating

Nu har jag testat floating. Tänkte att det kan vara kul att pröva och särskilt i jultider då det är så mycket - en paus i vardan.

Vet inte om det blev så dock.. det var dåligt väglag och jag var sen från jobbet. I mitt huvud hade jag flera innevånare som jag skulle vilja RADERA ut ur min skalle.

(mia törnbloms tips - önska dom lycka och välgång och ett hälsosamt liv ...)

Så min lilla saltvattens paus var lite orolig till en början. Sen visste jag inte vart jag ska göra av mina armar (stora problem;-) Först efter ett tag kunde jag slappna av, släcka lyset och se om jag kände viktlöshet ... men sen vet jag inte om ng mera förrän det knackade på locket och det var dax att kliva ut.

Vad tyckte jag då? Lite kluvet. Var lite frusen efteråt. Saltvattnet bekom mig inget det var däremot skönt. Måste troligen testa igen så att jag kan känna efter istället för att försöka tugga fragda och varva ner. Är jag utvilad - nja inte direkt så där.

Undrar om jag blivit biten av en varulv på sistone?!

2 kommentarer: