april 13, 2009

Annandag Påsk

Vilken härlig dag vi har haft idag. Strålande sol och varmt! Vi har haft en helt grå helg annars ... fullt med rimfrost i träden i förrgår ... Jag och pudelbruttan tog en långpromenad direkt i morse - först på isen och sen runt våran runda. Helt underbart! Igår när sonen och jag var ute på en promenad så såg vi två tranor på isen. Det var en jättefin upplevelse och vet ni vad Pudelbruttan missade det ... hon såg tranorna först när dom flög iväg;-)

Sedan passade vi på att åka lite slalom med barnen. Dottern grabbade mitt i allt tag i liften själv och åkte upp - nu är hon beredd för Björkliden! Sen åkte hon ner oxå i full fart! Sonen flög som vanligt ner för backen med sin snowboard och såg supercool ut.

På eftermiddagen var jag och två kollegor och hälsade på en annan kollega som har varit borta ett tag. Tiden gick väldigt fort.

Vi har annars haft en väldigt omtumlande helg på många sätt och vis. Men som tur var så var makens syster upp och förgyllde vår helg. Det var trevligt!

2 kommentarer:

  1. !!! Liften!! Själv!!
    Snowboard!!
    Ni är beredd till helgen i Björkliden läser jag.

    -P

    SvaraRadera