april 11, 2009

Appropå shopping

Har varit på stan idag och shoppat ytterst lite. Pencillin till sonen, en scarves och ett ljus. Pentik har tydligen flyttat till en annan lokal och då var det utförsäljning. Sedan upptäckte jag flera nya butiker i stan ... jag börjar undra hur länge sedan är det jag var på stan?? Ja'menar jag minns faktist inte när det var sist.Vet att jag har rusat förbi ng butik då jag haft ett särskilt ärende med då är det bara just till den butiken så.

Tillika är det jätteskönt att veta att det gått så lång tid. Jag har inte haft behov att shoppa. Men det var ändå kul att vara dit man träffar alltid folk man känner. Men sen var det skönt att komma tillbaks till landet.

Annars så Dottern var påskkärring - en supersöt en, pappan värpte ett ägg ....

Sonen kommer bara med massor av kommentarer ... mamma tycker att hon är cool när hon har en ny scarves ... pappa har en hemsida och är äntligen i 2000-talet .... Vad händer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar