april 19, 2009

ombytligt

Sol ute och sol i sinne. Dottern vill flytta för vi inte älskar henne säger hon ... men så påminde vi henne om vem som tröstar henne när hon är ledsen, vem som köpt hennes tamagotch åt henne, vem som sköter om henne - och vips hade hon ändrat sig!

Sonen fick en klippning idag och nu sitter pudelbruttan och puttar på min arm - hon vill ha kärlek. Imorse försökte hon tränga in mellan mig och sonen när vi kramades. Nu står hon på sonens axlar och vill ha mera mera mera mera mera .....

4 kommentarer:

  1. Hon körde nog en härskarteknik. Och om den inte finns, än, så skulle vi kunna kalla den "ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, för att jag äter mask"

    Flyttiflytt och flytt igen o igen.
    Ps, skulle det Oslotjejen åka österut till Valborg??!!
    -P

    SvaraRadera
  2. va frågar du egentligen?
    Skriv på svenska tack!

    SvaraRadera
  3. =)

    ----

    PS - vi är "værfast" så vi missade flyget t oslo i dag! D är GÖRR!!!

    (Værfast betyder att vi har "strandat" pga vädret)

    SvaraRadera