april 06, 2009

pudelmormor ... inte kul

Vet ni vad! Idag höll det på att bli pudelbebisar - med en riktig blandis ..... som tur var jag inte hemma och kunde inte förfasa mig över det. Maken fick springa runt och kasta snöbollar på hundarna för att dom ... tja ... inte parar sig. Så här nära har det aldrig varit. När jag kom hem var hon underlig - gick omkring och pep och skulle ut - annars håller hon sig nära mig helst.

Men nu är det slut med hennes frihet - tror att alla i familjen oxå fattade varför. Så nu är vi enade i denna fråga.

Hemska tanke massor pudlar av olika sorter - säkert 14 st - i mitt hem.... men barnen gillade tanken.. tror jag det när jag sköter allt ... spoiled kids.

2 kommentarer:

  1. Och jag tycker också det skulle har varit superkul och hälsa på. Vad trevlig under sommaren!
    -P

    SvaraRadera