april 16, 2009

forts Beteendet Lars

Dessutom så äter nu hela familjen Pencillin....

Nu vill jag bara ha hem maken och se att han blir bra. Jag ringde i kväll till denna Beteendet Lars och sa vad jag tyckte om saken. NU GÄLLER PISSA INTE PÅ MIG!

Det jag sa var: jag tycker du är respektlös för min man när han är inlagd och sjuk. Jag hade önskat att personer var med hänsynsfulla och kan visa respekt. Det är jag van vid. Jag är inte van vid att personer som du, Beteendet Lars, visar en sån hänsynslöshet. Jag är verkligen besviken och ledsen för ditt dåliga beteende gentemot min man. Sa även att jag ringer utan min makes medgivande men att jag månar om min man och hade önskat ett hänsyn och respekt från dig. Upprepade säkert flera gånger men det struntade jag i.

Sen var jag tyst. Han sa inte ett ljud - jag hade ju hoppat på ng att han förstår eller hoppas att maken blir bra men icket. JaHa sa han bara.

Vilken tur att det visade sig så här tidigt hur han var. Tack verkligen för det! Nu kan vi gå vidare och fokusera på våra grejjer och vår framtid. Men först maken hem.

SKITSTÖVEL

2 kommentarer:

  1. Pooh....

    Jag skulle inte velat vara denna XXX person.
    Rätt ska vara rätt.
    -P

    SvaraRadera
  2. Nä det skulle du inte vilja vara för nu har jag bestämt mig!

    SvaraRadera