april 03, 2009

jo det var så...

Fick världens fränaste "kartbild" av oslosyrran å så kan jag inte visa den till er!!! Trist!! Hos oss är det lugna gatan ikväll. Det är bara tamagotchin. som piper då och då och dottern fixar till den.

Maken kom och for - sista flyget hem i går kväll .. jag till jobbet 630 .. så ringer maken och säger så fort jag kommer hem så behöver han åka till Umeå .. så ..

www.di.se : Sänkta löner hotar tjänstemän - så öppnar man nu förhandlingarna om 80/20 inom teknikföretagarna. Har inte hört ng mer om hur förandlingarna har gått idag. Men det lär väl höras. Det känns sådär..

Sonen var på fotboll idag och nu gäller FOTBOLL. Sen vill han att jag ska vara positiv till fotboll och jo det är jag väl men jag kommer inte att vara fast på en fotbollsplan om det är 30 grader varmt och skärgården hägrar .. så ego är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar