juni 24, 2009

Afrikas blåa lilja

På altanen stoltserar just nu en Afrikans Blå Lija ... I just love it! Det är bara så supersynd att den inte funkar i detta klimat...Oslosyrrar den kanske är ng för dig att pröva på. En lång stängel med lilablåa blommor på... helt fabulus... såg massor av dom när jag var i Afrika - men som sagt det är på en annan breddgrad!

Kul kul idag - underbar kväll - varmt - lite myggor - och så I did some business - NICE!

Annars så imorgon hägrar - båtturen med nya jobbet! Fortfarande är jag fundersam på vilka kläder jag ska ha!

Snälla snälla snälla - help me!

5 kommentarer:

  1. Kläder på båt, det blir byxor. Lågklackat. En fin blus?

    Hatt.

    Just det. Hatt. Vi ska ha hatt, ska på båttur på fredag. Alla ska ha hatt.

    SvaraRadera
  2. PS. Afrika. Oslo ligger inte i Afrika :)
    Men lägg in en bild på den blå liljan! Blev nyfiken.

    SvaraRadera
  3. ska göra det när jag får lite tiid .. imorgon till jobbet 630 ... 1700 på båten hemma 2300 ... tröttis sen ... men sen är jag igång igen!

    SvaraRadera