juni 10, 2009

Shopping

Idag var det reastart på MQ - vem åkte dit om inte jag! Och vad blev det då?

En svart kofta - bra å ha
En bommulls kavaj/kofta - bra å h
Ett par jeans - vida nedtill ... satt jättebra men vida ner till är jag galen eller? jag som tänkte köpa stuprörs... å andra sidan så har jag 3 stuprörs ...
En randig topp
En peak T till maken
En Levis T till maken
En vit T till maken
...
å så fortsatte jag
Skor till maken - tror det var vita puma
Skor till sonen - vita addidas ... galet eller hur men han tyckte att han känner sig rik i vita skor - jag vet dom kommer inte att vara vita så länge...
Shoppade mat/frukt/dammsugepåsar

Vunnit på lotto - nej skattepengar!

Nu går resten till amortering/centraldamsugare ... eller resa/centraldamsugare..???

5 kommentarer:

  1. ;D - jag har inte fått skattepengar ännu, men fick mycket inspiration!!!

    SvaraRadera
  2. Kul!! Än har mina skattepengar bara gått till MC delar. Känns inte så inspirerande med tanke på alla väskor som väntar på mig ute i världen. Har spanat in en Kero växka för en tusing.. Ska försöka bearbeta Petrus att ge halva i födelsedagspresent å så köper jag halva. De låter liksom bättre trots delad ekonomi:D
    -Elin

    SvaraRadera
  3. MC delar det lät urtrist!! Då är en väska absolut ett måste!!

    SvaraRadera
  4. ang. vita skor - rika

    dom blir ju fortare "ikke vita" =köpa nya för att ha vita = måste vara rik :)

    e

    Förresten sitter hos cb så nu kanske du får lite kommentareer

    SvaraRadera