juni 15, 2009

Räck fram fingrarna så hugger jag

Slarvat lite med bloggen - oj då!

Men jag har varit ur gängorna - gissar att det beror på allt som hände förra veckan och det blev många saker som jag fick fixa på en höft - det är väl Ok men helst hade jag velat ha dessa saker fixade när jag hade tänkt det.

Killarna på jobbet tyckte jag såg ut som en snäll hund som viftar på svansen men om man räcker fram hande så hugger det - och JA det var en mycket bra beskrivning på mig.

Men nu tror jag att det har börjat räta till sig.

Killarna tyckte det var intressant med Björnen och många tyckte att " DU - varför har inte vi fått se en " Tja så e livet - liksom;-)

Iallfall vad tror ni ett blankt vitt skåp till dottern eller ett svart?? Jag är lite sugen på att måla blankt! Men hur tror ni att det blir?? Jag måste suga lite på den karamellen!

1 kommentar:

  1. hehe, kul beskrivning

    Blankt absolut!!! Vitt kanske passar bäst till tapeterna i rummet eller? Men svart är lite spännande!

    SvaraRadera