juni 01, 2009

från glad till pannkaka och sängen

Känner mig ovanligt på G idag!!! Kan ni förstå - var på jobbet 630 - snabb lunch och snack med kollegerna - jobba jobba jobba;-) och sen iväg till badhuset med barnen - ja hörni det säger jag bara är en prestation. Hade ni frågat mig för 1 år sen hade jag bara läspat framför TVn ... så nog har jag fått mera energi.

Vill ni höra mera grejjer då - ingen träningsvärk - helt sant - tror knappt det själv men jag har inte testat lögndetektor. Men det känns så ovanligt att vara så pigg och iform - är nu laddad för torsdagens Vårruset.

Oj nu kom Pudelbruttan i famnen och hon luktar inte gott..

Vips så blev jag trött - fick så trist info från maken. Han hade inte betalt en räkning som jag bett honom om .. så det är inge kul ..

Nu går jag och lägger mig.

3 kommentarer:

  1. Trist avslutning på en så toppendag, så sudda ut det sista. :-)
    Imorgon ska jag använda mina fina skor. Svarta byxor och ljusblå skjorta med en linnefärgad kavajskjorta på.
    Agatha

    SvaraRadera
  2. jag trodde du hade joggat färdigt för denna sommaren?

    SvaraRadera