juni 23, 2009

Droger och poliser

Sitter här och är lite rastlös och fundersam på framtiden. På jobbet frågar som varför jag slutar och vad ska man säga? Jag gillar ju personerna jag jobbar med men jag är färdig att pröva nya marker!

Inför anställningen så har jag blivit drogtestad och säkerhetstestad och man är ju lite märklig ;-) Månne om jag har opiater i urinen - har aldrig testat
Månne om säpo har en mapp på mig - har aldrig åkt dit om man inte ränkar med den gången när en viss syster till mig och jag var och handlade med kundvangen i mataffären och drog ut genom butiken utan att betala. Vet ni jag minns det som idag! Hur vi plockade i godis och gejjer i en liten kundvagn och hur vi morskt gick ut genom butiken - för så sa min syster att man gjorde....

...lättlurad som jag var..

...sen kröp jag under sänger och lyssnade när telefonen ringde och mamma fick veta vad som hänt ......

AJJABAJJA

på 70talsmaner

Månne om ng annan minns detta;-) Hoppas inte säpo iallfall och att det inte är registrerat i polisregistret....

4 kommentarer:

  1. TIll o med jag kan storyn! Så jag gjorde aldrig det :)

    SvaraRadera
  2. Vilken hemsk historia det var.

    SvaraRadera
  3. Läskigt inlägg :-D
    Klarade du drogtesten. ... :-P
    Idag handlar hela dagen. Jag som inte gillar det! Har tyckt det varit toppen. Kanske pga yogan innan, så jag var lugn som en filbunke.

    SvaraRadera
  4. Inget svar på drugtest yet....läskigt..

    SvaraRadera