juni 18, 2009

Shop til you drop - vad har hänt!!!!

Oj Oj
Var till IKEA idag (ett år sen sist) ... det blev dyrt trots att jag tänkte mig för flera gånger ..
Var till Haglöfs Outlet (aldrig varit dit) ... det blev dyrt maken en jacka och sonen en ryggväska
Var till Ittala Outlet (ett år sen sist) ... det blev dyrt ... ni som hängt med i bloggen vet om mina vita Höganäs servis ... den har inte funkat bra och nu blev det TEEMA istället - vit
Var till en annan butik och ut kom jag med LEE stuprörsjeans... prövade även ett par Miss Sixty men såg så prudentlig i dom så jag tänkte tant är jag inte ännu trots att barnens kompisar tycker det!

5 kommentarer:

  1. Så länge du inte är tråkig, så borde tant vara okej. Tänk om du var tant och tråkig...

    SvaraRadera
  2. Jajjemensan! Slösa är kul!

    SvaraRadera
  3. Här har jag fotat massor både på bloggen och på pixbox. Om ni ringer ring inte min mobil, som batteriet är helt dött på!

    SvaraRadera
  4. ja du försökte ringa i morse agatha ..

    SvaraRadera
  5. ring på någon annans mobil !!

    SvaraRadera