augusti 09, 2009

Är det sista sommar dagen?

Vi har haft en sån fin dag vid stranden. 27 grader varm och varmt i vattnet. Vi har badat badat badat och badat - precis som man vill minnas sommaren. Jag behöver fylla på mitt sommarkonto så jag har en storbuffert med sol och minnen att ta fram i höst. Snart är jobb och skola igång.

På tisdag jobb - men barnen får vara lediga lite längre vilket är bra för då hinner vi ställa om dyngsrytmen som är helt rubbad. Min är nog värst rubbad tror jag. Men i höst finns det flera roliga sker att se fram emot. Redan helgen den 21 augusti är spännande!

Nu blixtrar det och åskar! Är det varmfronten som får ge vika? Hoppas inte det! Mitt konto blir nog aldrig fullt med sol sommar och ledighet!

1 kommentar:

  1. Här blev det också åska på kvällen och plötsligt regn. Skön dag.

    SvaraRadera