augusti 07, 2009

oj oj oj

Vet ni Sommar verkar vara bråda tider för mig! Har inte ens laddat över bilderna till datorn och hinner knappt vara på datorn....

Imorse - världens tjockaste dimma och allt genomsurt .. tänke AhA nu hinner jag röjja upp i bostället... men inte - kompisar på besök och sen hade jag ju tänkt hinna få mig lite blåbär!

Medans allt detta skedde så började solen kika fram - men ut i skogen med pudelbruttan ... blåbär ska hem ... 27 grader varmt och ut m tennisdojjor ... vad tänkte jag på? Solsting? Myrorna hade kalas och svetten rann - en bärplockare - sen gav jag upp....

Vet ni vad som hände sen --- BADSTRANDEN --- Såklart!

Sen fixa med trädgården, vara till miffis och mimmi och en halvtimme själv i min solstol...

Nu natt och andra aktivieter! Vill förtydliga detta eftersom jag får lite frågor - jo kamma pudelbruttan!

Men,

Sommaren är hektiskt;-)

1 kommentar: