augusti 28, 2009

En dator läker inte sig sälv tydligen

Måste sitta och trycka in sladden när jag skriver .. det är glapp o har inte läkt ihop sig själv ännu ... måste alltså skriva med pekfinger valsen - inte min grej!

Har varit till en väninna ikväll och vi hade verkligen en givande kväll. Det enda trista var att dottern grät sig till sömns när jag inte var hemma ... hon e så mammis .. men så har hon ju världens bästa mamma!

HUR ska hon klara sig nästa vecka när jag är i Stockholm på kurs och sen I'm off to Vienna för helgen! Gissar att det blir payback time länge sen.

Förresten så blir det nog lite trippar till Sthlm i höst. Kolla syrrorna hur ni har det med resor så kan vi kanske ta en date där?

2 kommentarer:

  1. Tåget bokat i god tid kostar från 95:- enkel! Jag betalade dock 1300, då jag inte bokade i god tid.
    Återkommer i frågan när jag vet hur jag jobbar

    SvaraRadera