augusti 26, 2009

Sköldpaddor och hästar

Näää just nu är det inte många knop på datorna alltså! Jag har så mycket annat att göra!

Imorgon är det start för dottern på ridskolan igen! Kul - jag ska vara med och supporta henne!

Sen har vi ett sköldpaddeproblem att lösa. Sonen hittade en instängd sköldpadda som vi eventuellt måste rädda till ett bättre liv. Han har lovat mig att ta rätt på all info som krävs, vad dom äter osv ... boende ....

Mitt iallt så blir vi en sköldpadda rikare! Det får dagen utvisa imorgon!

Har ni kunskap om sköldpaddor så skriv en liten kommentar om hur dom funkar!

5 kommentarer:

  1. Skalman.
    Lätt. Tror det i allfall.
    Tvätta händerna- salmonellaspridare. Trist men bra att veta.

    SvaraRadera
  2. salmonella spridare- mysig liten lekkompis:)
    inte så snabba å inte så värst sociala-inget stort sköldpaddefans.

    har slut på tabletterna nu,. ska se hur de går utan innan och om ja köper av dig
    e

    SvaraRadera
  3. regga dig eller köp via mig. Äter själv varje kväll nu för att hålla magen i skick

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Hoppas allt är bra med dig.

    /Lovisa:)

    SvaraRadera