augusti 01, 2009

KIDG

Oj vad trött jag var idag efter första dagen på konst i det gröna. Massor med folk och många utställare.

Kommentarer som jag fick var:
Jag blir så glad när jag ser dina bilder!
Du har en humor målningarna som jag gillar!
Hur ofta har du ställt ut?
Hur har du målat detta?
Jättefina målningar ...

men jag sålde inget idag. Men det väntar jag mig inte riktigt. Mina målningar kräver att man tittar på dem ett tag innan man börjar se. Folk går ofta och strosar och tittar inte så noga. Eftersom mina målningar ofta har bild i bilden så är det inte så lätt att se upptäckte jag idag.

Men vi har ett trevlig gäng som jag ställer ut med så det är trevligt att bara umgås och lära känna folk.

Maken och barnen kom förbi - det var mysigt! Dom är det viktigaste i mitt liv.

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du är en alltigenom konstnär nu, när du haft första utställningen.

    Du har allt det viktigaste. Du är rik.
    p

    SvaraRadera
  2. Det låter som du skulle ha haft en bra dag. Tråkigt att det är så långt till Luleå det skulle ha varit roligt att få gå på konstutställningen. Av kommentarerna du fått så får du nu känna dig som en konstnär. Ha de gött! Mo

    SvaraRadera
  3. hm
    rik på vad inte på pengar iallfall....

    SvaraRadera