november 13, 2008

Ateljen kommer att ta form


Äntligen kommer jag igång och lägger in lite bilder på projekt atelje. Fönster är insatta på sista bilden och presenning på innan vintern ... men nu är det bara resten kvar ... men vet ni det finns mycket potential;-)
Tänk vitmålade väggar och golv, slipat o oljat trägolv, en liten järnkamin på plats .. ska även rigga upp en säng för ev gäster under sommarhalvåret - bara så ni vet;-) Framöver så tänker jag mig oxå hur trädgården ska rama in ateljen - men det är ett långtidsprojekt ...

3 kommentarer:

  1. Oh, vad mysigt!
    Kompisen lekar med sin pinne, som han fick efter att vi ätit thai mat idag. Han tycker livet är toppen.
    Lillisen spanar från soffan och undrar vad han göra.

    SvaraRadera
  2. Vicken grejj! Det där ser ut att bli läckert!!

    jag tog den där med säng...:P

    SvaraRadera
  3. Sen har jag en ide med en pergola mellan huset och ateljen ..

    Ta med täcke, jag tror att det blir fint faktist

    SvaraRadera