november 24, 2008

Från grävmaskin till rondell

Kolla in denna sait! Livet som grävmaskinist!
och ge myntti en chans att vinna;-)
Lite ditt och datt:

Köpte tandborste och tandkräm till pudelbruttan i helgen - vet ni hon tyckte inte det var en hit ... men det behövs, mest av allt skulle jag behöva ta henne till Vet för att dom ska skrapa tänderna - dit har jag ännu inte hunnit komma ....
Sen var jag idag och hämtade ett par skrillor för en billig penning. Blocket är så bra! Ett par helt fräscha skridskor, slipade och med skydd är jag nu ägare till för bara 150 kr. Mycket roligt kan man ha för dom pengarna;-) Jag älskade att åka skridskor när jag var yngre(fniss). Nedan för vårt föräldrahem fanns en skridskobana så det var bara att åka. Jag drömde givetvis att vara konståkerska ... men det blev jag inte jag blev siving ... Faktum var att jag var duktig att åka skridskor (bättre än syrran ..... fniss ..... ) och säkert är jag det ännu oxå eller har du andra erfarenheter syrran på isen så här i vuxenålder;-))
Nöjd är jag iallfall!

För er info: nu ska jag sitta och gå igenom förhandlingssituationer och strategier och hitta argument för tre varv i rondellen ... kryptist ja kanske men har ni varit på samma kurs så vet ni defenitivt vad det betyder ... förhandlingshemlighet;-)

2 kommentarer: