november 23, 2008

Kaminen i familjen

Imorse ville inte pudelbruttan gå på promenad...hon låg bara i soffa och tittade på mig. Jag hann klä på mig, dricka min spirulina, hämta stavarna och då först kom hon sakta ner från soffan och sträckte på kroppen.. Sen gick vi ..
Ingen har väl missat att vi gillar att elda?!

Brasan är igång igen och framför den är vi alla så här på söndag morgon ... förmiddag. Efter Pudelbruttans och min långpromen imorse (med stavar och hon lös hela tiden - gick jättebra) så ska det värmas framför brasan. Å så svedde pudelbruttan svansen - inge roligt ....

Svedd pudelsvans luktar inte gott!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Gå in och rösta på MItt liv som grävmaskinist i Pixboxtävlingen! Det finns jättefräna bilder på grävmaskiner...! :-)

    En pudelsvans luktar inte gott när det luktar bränt. L och K skickar medkännande hälsningar.

    SvaraRadera