november 28, 2008

Fjeda

Förkylningen har kommit på besök! Sonen ligger och sover redan med feber och huvudvärk. Dottern är lite grinig ... kanske mamman oxå faktist .. fredagar är vi alla lite slitna efter veckan.

Min vecka har varit tidiga mornar, fullfart på jobbet, hem och andas ut med barnen. Detvar så skönt när vi fick en halv onsdag för att åka skrillor. Det vill jag verkligen göra med barnen igen.

Idag efter jobbet var jag och pudelbruttan ut och gick - stjärnklart, vindstilla, singlande nysnö, cirka 5 grader minus. Det var verkligen skönt! Gick och filosoferade för mig själv. Sen är det ju oxå så att det är så mörk ute att man ser inte ng mötande om dom inte har lampa på, vilket innebär för mig att jag får lov att tänka till så jag inte pratar med mig själv ...

Så hör ni talas om en vilsen dam som snackar för sig själv, eller med hunden så ja det kan vara jag!

Bara barnen kryar på sig!

2 kommentarer:

  1. Ja de hoppas vi också på. L som hans kusiner.... Han har haft magen, spyr (inte nåmera) o diarre

    SvaraRadera