november 02, 2008

Funderingar

Hörde precis att X köpt D - alltså spikmatta och hon är jättenöjd! Spikmattan finns att inhandla på Hjälpia. Nu måste jag oxå dit för att testa och köpa. Tro mig jag gör vad som helst för att slippa mirgän. Jag har ju tom slutat med kaffe! Men ibland kommer jag på mig själv att sniffa på kaffe och jag får ibland il efter espresso... Vanligtvis efter att jag slutat med kaffe så mår jag bra i magen förutom denna sista sXXXvecka som var.

Vet ni just nu tröstäter jag apelsiner från Sydafrika. I morse reste jag igen i tankarna till Sydafrika. North Carolina var jag oxå en sväng till där jag besökte Biltmore Estate .. ja ni ser vilka turer hjärnan tar..

Nu ska jag samla mig för kommande vecka - det behövs.

Jag tror att man kan påverka sin situation med positiva tankar - flummigt. Men på nåt sätt måste jag lovebomba mig själv denna kommande vecka!
-Mycket kramar av barnen
-Målarkurs
-Pudelpromenader
-Intressanta samtal
-Lägga ut fågelmat och fixa till för dom

å så köpte jag en orkidee.... limefärgad

3 kommentarer:

  1. Hej! Vi köpte en spikmatta för fyra veckor sen och det är det bästa vi har inhandlat på länge. När Benjamin o William sitter på datorn så sitter dom med fötterna på spikmattan och de tycker att de sover mycket bättre på nätterna. Jag ligger nästan varje kväll en halv timme på mattan och magen är mycket lugnare och ingen värk i ryggen. Ninni säljer mattan för 80 euro. Vi från jeppis rekommenderar mattan.

    SvaraRadera
  2. VAd intressat!! Då ska jag oxå testa den!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jag har köpt en från Hjälpia! Superbra. Jag ligger på den på kvällarna med bar rygg. I början gör det ont, men det är som zonterapi- skönont. Sedan är det så varmt och avslappnat. KÖP NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -Y

    SvaraRadera