juli 31, 2009

en fredag

Jätteskön dag - med familjen till skäret och sonen blev till en delfin. Det var så varmt vatten och soligt! Själv slocknade jag på stranden som en mätt säl - dom hade kunnat åka iväg utan mig - jag hade inte märkt nåt!

Annars så är det konst i det gröna imorgon och jag har spännt upp allt ... inte ramat in .. men det måste jag strunta i. Sen prissättning ..... det känns så galet att lägga prisen men som tur var kom syrran + J förbi i rättan tid och kunde hjälpa mig. Sonen fanns vid min sida hela tiden och hjälpte mig med allehanda praktiska saker som råd och tips och namn och HUR MAN LÄGGER I STIFT I HÄFTMASKINEN ... tur att han har en mamma som är ingenjör så han har tagit den egenskapen från mig .... med betoning på tagit;-)

Nu återstår det att se hur det går imorgon - kul iallfall att få höra vad folk tycker! Men visst nu när jag ser på det jag har gjort så - tja - tänker jag - men vad är det där - nu förstår jag hur man kan känna att man vill måla över allt!

Maken vill ha hjälp med att klyva ved och nu bloggar jag lite på övertid .... läskigt

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på foton och få höra hur det gått för dig...
    Mo

    SvaraRadera