juli 01, 2009

Äntligen

Äntligen semester - men vet ni jag har inte hunnit längt alls som förr om åren. Vet inte varför men så e det. Eller så beror det på att man har fullt upp ända in i sista minuten! Ja så är det säkert!

Just nu har jag två flickor som är i kiss å bajsåldern .... TAR DEN ALDRIG SLUT. Dotterns kompis ska sova över så få se om hon orkar vara kvar hela natten eller om hennes mamma får komma och plocka upp henne! Dom är ganska mycket spralliga!

Visst har jag berättat att jag har blivit moster igen till en liten grabb! Kul! Skriv namntips här på bloggen så kan hon se dom här!

Annars dagen idag: jobbat (dödstrött - var uppe till 00:30 och målade vägg och upp 530..) SEN ut med båten i bikini till klubbviken åt god mat sen hem. Somnade på båten och vaknade i hamnen. Tur att jag använde solskydd annars skulle jag vara röd!

Imorgon - inga planer direkt
På fredag - inga planer dirket
På lördag - inga planer direkt

Men vet ni jag har nog ideer som kan plansättas - kom och hugg i om ni vill;-)

4 kommentarer:

  1. Viking, Vilgot

    När får jag se en bild på väggen!!

    Semester, så skönt. Jag har nu kommit i semestermood. Det tog några dagar.
    P

    SvaraRadera
  2. Viking o vilgot aldrig i livet, då får han ingen present :)

    SvaraRadera