juli 17, 2009

en kort och koncis uppdatering

Hörde att avloppet är stockas!!! Oj Oj vad ska vi göra ... kanske moffa finns till hands??

Annars en hel dag ute på havet igår - besökte min svåger med familj - dom hade det verkligen fint! Ska lägga upp bilder när jag kan!

Idag fäboda och badade med barnen och min svägerksa vars man sliter med kaninburen;-) Kaninburen är annars klar, harinte kontrollerat om han flyttat kedjan - jo tydligen ska det vara gjort... kaninerna är på inkommande när som helst och ska bosätta sig i enrummaren.

Strax iväg Purmo på gårdsloppis - har aldrig varit där förut så det blir ng nytt.

2 kommentarer:

  1. O j, vad det händer saker. Avlopp.. inte kul. Kaninbur med kedja Hi hi, kul fast inte kul om kaninen fastnar. MEn tanken är kul.
    Båt och havet låter bara Kul kombinerat med gårdsloppis!!
    Imorgon ska jag också på Loppis.

    SvaraRadera
  2. inte en moffa men en MOMMO fanns till hands... så ni kan kænna er trygga, vattnet ær borta och ingen går på toalett just nu...

    Annars allt væl hær, sitter just nu hemma hos er på inntrycks dator, for hit før att kolla læget med avloppet... mommo o inntryck e i jordgubbslandet o fyller frysen, hoppas jag får smaka en iaf :)
    Tack i førvæg, tar bara en :)
    -e

    SvaraRadera