juli 17, 2009

Gårdsloppis i Purmo

Kommer precis hem från en gårdsloppis på Lundagård, det var roligt. Hon hade så mycket grejs i sin butik att det inte var sant! Tänk Lena en bekant fr förr, hennes typ av inredning...

Kom inte helt tomhänt hem utan fick med mig ng gamla inredningstidningar som jag kan läsa i husvagnen och ha att fundera på.

Här i Finland är Shabby Chic det som de flesta inreder med. Hemma hos mig är det inte den stilen. Jag har ganska blandat hos mig just nu. Men jag siktar på ett nytt matbord. Men det kommer nog inte i fråga förrän jag har börjat med vår renovering av bastu, dusch och relax! Mer om det kommer.

Men appropå matbordet så till det vill jag ha Hans J Wegner Y - stol .. men det är ju ganska stort inköp så få se...

3 kommentarer:

  1. smakade just en av jordgubbarna, de kom ett stort lass in.. Underbart, tar en till, alltså har jag tagit två... TACK så jættemycket (de åker in en stor laddning i frysen så kænn lugnet...) - e

    SvaraRadera
  2. Ät några för mig också!
    p

    SvaraRadera