juli 13, 2009

en måndag

Tänk att jag har semester - det är helt enkelt jätteskönt! Strax la jag om min klocka - vilket innebär att jag är upp till halv två på natten och stiger upp vid sju åtta! Helst av allt vill jag börja springa oxå, men det verkar inte komma av sig själv utan jag måste tydligen försöka starta det själv....hm

Annars så har jag lärt mig ng nytt idag och det är att trä på en mask på krok - det du gubben! Det var inte kul men vad gör man inte för sina barn. Sedan fick hon nästan napp .. korken for helt under vatten och vad gör den intelligenta mamman JO blir högljudd och vill ha dottern att dra upp - sen fick jag sitta lite längre ifrån så jag inte skrämmer bort alla fiskar .. för det fanns en uppenbar risk för det...

Ska på loppis strax - Kul

Jo råkade gå in till min svägerska igen idag till butiken ..... och det blev lite dyrrt .. tur att maken inte läser bloggen;-)

3 kommentarer:

  1. Spännande med butiken. Masken vet jag inte.

    SvaraRadera
  2. maken läser säkert när du minst anar
    PS frysen funkar inte. jordgubbar i munnen SMASK

    SvaraRadera