juli 29, 2009

Projektet dotternsrum och tavlor

Här måste ni bortse från allt stök i hennes rum. Men fönstret är målat vitt och till höger ser ni väggen;-)
Den lilla söta Bambi tavlan av Lisa som kommer att hänga i dotternsrum!
En Lisa tavla som moster Å tyckte skulle hänga på den rosa väggen för då kommer hennes rodnad fram - vilken bra ide!
En jättesöt tavla som mormor hittat på loppis eller var det våran alla P som hittade den. Iallfall den kommer att göra sig urbra mot den rosa väggen ... eller som Moster Å sa att när hon var barn så hade hon inte äkta konst på väggarna.... tänk jag har inte tänkt på det förrän nu. Men ja dottern kommer att ha Lisa Rs litografier i sitt rum .. moster Å jag hade heller inte riktig konst men jag hade 220 hästplancher - slå det om ni kan;-)


4 kommentarer:

  1. 220 Hi hi

    Snyggt med rosa kinderna!!
    Tavlan kommer från loppisen! Ursprungligen från Överkalix.

    SvaraRadera
  2. På bostadsmässan i Valkeakoski var just den rosa färgen populär i flickrum, kul va ...annars tyckte jag att det inte var så mycket nytt olika fototapeter men det kan bli för mycket av dem också, vi hade ven riktigt skön "tumis" resa jag och S. Vi hörs! Mo

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att få vara i väg sådär det skulle jag oxå vilja!

    SvaraRadera