juli 27, 2009

fönstermålning

Började måla fönstret i dotterns rum idag. Vilken skillnad det blir! Moster Å brukar säga att ta en före och efter bild - idag kom jag på det när jag hade grundat hela fönstret och då syns det ju ändå inte vilken skillnad det blir. Snar får jag äntligen börja fixa till i rumment så hon får lite ordning. Hon blev så orolig idag när jag hade lyft ner allting och stökat till....

vilken morsa hon har va!

Men fint blir det. Rent och snyggt ser det ut! Nu får jag fundera ut vilka gardiner hon ska ha och det får hon gärna hjälpa mig med!

3 kommentarer:

  1. Ojdå, är redan väggen glömd? Eller väggen kanske blev en sucess story?! Verkar så.

    SvaraRadera
  2. Ja så kanske det är! Gardiner inköpta idag!

    SvaraRadera
  3. Jag väntar med spänning på resultatet. Kanske en bild kommer?

    SvaraRadera