september 10, 2008

Adjusting

Här är det förkylt värre!!! Är helt hes och hostar.. barnen oxå.. skyller på aircondition. Väl hemma hade jag fått tidningen Vagabond och vad lästa jag om då.. Thailand och Sydafrika...

Gissa om jag blir sugen .. särskilt när jag på morgonen skrapar is på bilrutorna. Det är inte roligt att inse att vi går mot vintern. Jag måste försöka jobba ihop en resa så att jag få ha ng skoj att se fram mot! En tripp till Oslo finns faktist i planen. Ska försöka kombinera det när vi har ng möte i mitt kära Södertälje. Plus att jag måste lägga in lite extra spabehandlingar. Tog 2 i Cypern det var helt OK. En 75 min ansikts behandling som jag sommnade ifrån -ZZZZZ var helt slut och en helkroppsscrubb. Jätteskönt! Så nu blev jag två Decleor produkter rikare.


Foto Ving.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar