september 11, 2008

Efter regn kommer sol

Vilken omtumlande dag!!

Först fick jag veta att jag verkligen var önskad på ett annat jobb och det är jag verkligen tacksam över att få uppleva!

Sedan fick jag veta att jag var ett arbetsmiljöproblem. Inte lika roligt. Det jag då försökte göra var att bekräfta personen utan att för den skull ge upp mina ståndpunkter. Plus att jag ville hitta hur vi gör i framtiden. Det jag lärde mig av detta är att alla saker som jag ska ta personligt med personen ska jag göra i Lugn och Ro och förklara och upprepa så det inte blir missuppfattningar utan budskapet ska komma fram. Jag kommer att följa upp detta i gruppen. Men det är ju så att när jag har fullt med människor runt omkring mig så påverkar man varandra och för mig är det värdefullt att få koll på min skuggbild och en version av den fick jag veta idag!

Sedan har jag upptäckt att i mitt jobb så har vi drama! Romeo och Julia .. skämt å sido.. men vårt drama heter nu PG;-) Det är lite spännande när det blir liv och åsikter i gruppen - det är för mig utveckling!!

Det är ju så att man kan bara bli bättre! Å så vill jag suga på goda karameller för resten av kvällen! Sonen har lugnat sig men vi diskuterar och följer med CERN! Nu ska jag gå och kolla på Oslosyrrans hus på Pixbox! Moj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar