september 22, 2008

Upp å Ner

Vilken dag!! Var på väg till jobbet men NEJ det gick inte. Det var bara att stanna hemma. Fick en tid till läkaren och en spruta! Tänk att en spruta kan fixa så huvudet klarnar! Dottern blev överlycklig när jag fick energi igen och tänkte att vi kan åka och bada. Så kan de va!

Nå, var på målarkurs ikväll och jag blir alldeles tom efteråt. Tydligen så behöver jag det elementet som brytning mot mitt nuvarande element! Få se vad som kommer ur det!

Nä nu är det bara att dyka ner i sängen;-)

2 kommentarer:

  1. Tom. Precis det blev jag efter vandringen också. Helt blank i skallen. Konstigt. Lugn som en filbunke känner jag mig.

    Vad kan det bero på? Ser livet ur flera vinklar?

    SvaraRadera
  2. Lustigt - man kan tydligen bli tom eller hur!!

    SvaraRadera