september 29, 2008

Måndag

I december kommer Mia Törnblom till stan. Jag funderar om jag ska gå då? Hon är intressant att lyssna på. Jag tror att det är bra för mig själv att försöka hitta nya vinklar i livet.

Sedan märker jag hur viktigt det är med att repetera och ständig öva .. öva .. öva .. det blir lite bättre för varje gång. Våra pulsmöten på morgonen går lite hackigt men bättre och bättre trots allt.

Förresten Pudelbruttan har fått nåt i ena ögat - det är alldeles kladdigt, har du nåt tips?

Nu imorgon eftermiddag ska jag till Oskarshamn, det blir lite tight för i månadsskiftet ska alla fakturor och löner/tider göras. Vi ska dit och titta på pressunderhåll. På såna här resor så blir det bara besök på företaget. Den enda kvällen som jag har där är imorgon kväll och då ska jag dyka i säng, besök, verkstadsvisning, kvällen efteråt är vi bjudna på middag, avslutmöte - hem.

Men, varför inte, har du nåt tips om Oskarshamn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar