september 25, 2008

Tydlig

Att vara tydlig kan inte underskattas - det är ett hett tips! Idag var jag så här tydlig (på jobbet).. det SKA vara varje vecka och ALLA SKA delta .. dom fattade ... men jag fick även feedback att dom tyckte det var bra. Jag tror att människor behöver tydlighet - då slipper man fundera om man ska vara med eller hur det nu var .. Jag inser mer och mer, det kanske varit självkklart för dig men, att en del i min roll är att tyldiggöra.

Nu ska jag och dottern gå i bastun - imorgon är det fotografering och hon vill ha ängelhår!

Pudelbruttan har varit helt fnattig idag! Ja hon kan hoppa jämfota upp till mitt huvud! Nu är maken ledig några dagar så hon slipper vara själv utan kan härja med honom!

1 kommentar:

  1. Vilka var de bästa lärarna när du gick i skolan?

    Ett besked blir så mycket lättare att hantera om man får ett tydligt besked. Då kan man fundera, vad man själv ska göra.
    -Y

    SvaraRadera