februari 05, 2009

funderingar en blåsig å snöig torsdag

Tanken var att jag idag skulle "throw a meandI party" men eftersom dottern var sjuk igen och många skulle ha tagit med sina barn men eftersom dottern blev sjuk så trillade fler av så då bidde det inget.

Nåja - tog promenad med pudelbruttan i snökaos och hård vind. Det var som tusen nålar i ansiktet och när jag sa HEM till Pudelbruttan så rusade hon hem;-)

En fisk nappade inte - jag måste fortsätta fokusera på min fisk. Så är det!

Just nu funderar jag på hur jag ska få igång en hemsida med mina målningar! Oslosyrran tips??!!

2 kommentarer:

  1. FIrrarna vill ha något gott, kanske smör skulle fungera.
    Elden brinner, kissarna längtar efter deras husse, som åkt till sydligare nejder, semlorna är klara snart (massor av semlor typ 20 st..)
    -P

    SvaraRadera