februari 09, 2009

tillbaka!!


Jag var helt förlorad igår i en bok, Michael Connelly - Räven. Ville inte alls gå ut igår, frös och ville bara ligga på soffan .... å ... läsa. Barnen tyckte att jag är ett bokmal och pudlebruttan satte sin haka på min arm och stirrade LÄNGE. Men igår var jag inte kontaktbar. Jag kan inte minnas sen jag har läst så där på raken. Tydligen så behövde jag det. Kan rekomendera den om ni gillar deckare.

Frös fortfarade på jobbet idag. Kallt som bara den. Ändå har jag ett extra element på mitt kontor. Men vet ni vad i mitt kontor kan man faktist få förnimmelse av vår, för vid 1300 tiden så skiner solen och rummet blir varmt! Snart är vi där! Ännu siglar snöflingorna ner, vinden blåser o det är -15 grader ute, men försmaken av våren kan jag bära med mig;-)
En annan kul grej idag var att jag hade ett PoU och jag väntade mig att bli dissad .. men vet ni vad det blev jag inte, så människor överraskar, kul!
Blev tokdissad i en annan grej härom dan, men vad kan man göra - fortsätta andas;-)
Och vet ni vad - går döptes en liten tjej!


3 kommentarer:

  1. En liten liten minitjej var det. Söt som en maräng. En vit klänning med volang!! Storebror han stirrade på gubben, som satte vatten på lillesysterns huvud.
    -P

    SvaraRadera
  2. Jag har läst Väninnan av Eva .... SUperbra om taktik i hierarkier. Jag läste och läste i helg.
    -P

    SvaraRadera