februari 13, 2009

I'm back

Hej på er gott folk! Försökte hålla igång humör och vilja igår men vet ni vad som händer??? Jag somnade på soffan just innan Bolibompa och låg kvar till ca 22 då jag flyttade mig till sängen istället. Jag kan inte minnas sendan jag varit så trött! Pudelbruttan var och kolla till mig då och då och efter ett tag så sov dottern på min arm och då sover man bra! Så på jobbet i morse 630 gjorde vi YES det är helg;;-)

Det har varit fullt upp och många sena kvällar.

Funderar på min hemsida vad den ska heta, min kollega tyckte blondinullis ... vad säger ni om det... kände väl nja .. ullisverkstad är dotterns förslag och den är ganska bra men men ....

Barnen har idag provat kläder, beställde hem en hel massa, nu får vi skicka tillbaka endel men båda blev nöjda!

3 kommentarer:

  1. Helg;-) blåbär, Verum yogurt, banan, en cm lime, klementiner- allt mixas och blandas ordentligt, Drick!
    Gott med havregrynsgröt till.

    Nu ska vi ut och kika på utbudet på marknaden. Vädret är ljust, gnistrande snö... LÄSKIGT. Har de snö i Göteborg????????????????

    SvaraRadera
  2. NEJ dem har inte snö i göteborg....
    men i oslo har dem...

    SvaraRadera
  3. Ingen snö! Hjälp...
    ... var tvungen att hyperventilera, så jag nästa svimmade.
    Här är har det varit strålande sol och alldeles vitt. Promenerade en sväng på dagen efter att jag uppdaterat min blogg!!
    Sitter nu och skriver CV.

    Ska ni med till Mallorca i slutet på maj? Vi kan ju diskutera när vi syns.

    SvaraRadera