februari 16, 2009

H&M

Idag när jag öppande posten blev jag lite fundersam .... det är nämligen så att jag har blivit guldmedelm hos H&M. Visst jag fick en extra bonus på 500 kr ... men det innebär även att jag har handlat för en summa på HM som enl min mening är alldeles för stor. Nuförtiden köper jag mest kläder till barnen därifrån för dom har Hello Kitty som dottern älskar och sonen tycker oxå om kläderna fr HMs killavd.

Sonen har däremot börjat tala mer och mer om att han vill ha märkeskläder men vi får se när vi kommer dit!

Är ng av er Guldmedelmmar??

Annars så håller jag och maken på med, som sonen utryckte det - har ni utvecklingssamtal, målbilder. Intressant!! Jag återkommer om det.

1 kommentar:

  1. guldmedlem...nej inte vi.. e nog inte ens i närheten, de e långt till hm.

    vi kanske kommer dit imorgon, trots halsfluss o allt annat

    nu ska jag lägga dottern, gossen måste ha somnat själv, för han har inte ropat eller kommit tassande än..

    gonatt

    SvaraRadera