februari 06, 2009

Tar en lite time out idag!

Men återkommer;-)

6 kommentarer:

  1. Suck.... Dubbelsuck...
    Får trösta mig med en nybakad semla.. Slurp!

    -P

    SvaraRadera
  2. Nybakad semla - de lät gott ;)

    Pedi, imorgon tänkte vi, jag o elin va på stan kl tio..haka på om du vill.

    Tar troligen jäntan med mig så jag kan uträtta allt i lugn o ro...

    SvaraRadera
  3. Tar en semla till.... ingen uppdatering och missade handlingen på stan...

    SvaraRadera
  4. Magen min kurrar efter semla - men ingen semla kom ... snyft ..

    SvaraRadera
  5. J åt upp den näst sista nyss. Det finns en hel och en halv kvar...

    Snart blir det tårta.. efter dopet.

    SvaraRadera
  6. Marängtårta fick vi. Vi fick också sallad, skinka, tonfisk eller kyckling! Lyxmat.
    A var söt som sirap. SSSSOV HELA tiden.
    Skakiga foton finns på pixbox.
    -P

    SvaraRadera