mars 14, 2009

ditt o datt

tänkte att jag ska göra en tavla till huset i emalj, kanse med vårt namn! Vet inte vilka motiven blir. Men det blir jag nog varse den lördagen.

Föresten var jag och dottern imorse och åkte slalom och hon åkte upp och ner själv i barnbacken!! Det var verkligen kul att se hennes framsteg.

Nyss har vi ätit wokadkyckling och sonen år 2 stora potioner sen drog han iväg till sin kompis .. han är stor!

Spanar samtidigt på melodifestivalen, vet inte vem jag hejjar på, men vi tror att pappa hejjar på emilia när hon är snällast;-)

4 kommentarer:

  1. Jag hejar på Sarah eller Operasångaren.

    SvaraRadera
  2. Äter just ett salt kex med brie och jordgubbsmarmelad. Nyttigt med fibrer och kalcium.

    Har städat massor av saker till loppis /röda korset. Ett rum fullt med smågrejor! Kom förbi, snarast om ni vill fynda.

    SvaraRadera
  3. Har man blivit gammal då? När man tycker att rätt låt vann. Jag har aldrig hört det uttrycket förr, "rätt låt vann", så ...

    Ps. Det tycker jag också. Hon sjunger så otroligt härligt.

    SvaraRadera