mars 26, 2009

möten

Var hos grannen precis när du ringde syrran och där blev jag ganska länge eftersom jag presenterade min nya giv;-) som flyter på alldeles utmärkt! Tänkte ringa upp med klockan är mycket och jag ska på jobbet igen imorgon!

Idag hade jag turen att täffa min gamla chef. Saknar han väldigt mycket ibland för jag hade en bra och rak kommunikation med honom som gjorde att jag trivdes väldigt bra. Men det var kul att träffa han idag och prata lite. Det är skönt när man har kollegor som man kan ha kul med och stötta varandra - det behöver man. Idag var jag tvungen att köra över (bildligt talat) tre medarbetare i lite obekväma beslut. Det var inte kul för mig eller för de personer som det gällde, men i nuläget fanns inga andra alternativ.

Nu har jag börjat läsa Dubbelstjärnan, en bok om psykologi på arbetsplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar