mars 16, 2009

Kul att hitta vänner!

Sitter just nu på webkonferens och kan göra flera saker samtidigt! Strax så ska jag gå in lite mera aktivit på konferensen men passar på att skriva lite.

Igår fick jag ett rycka att leta upp en kompis som jag har tänkt på jättemycket och vet ni jag fick tag på henne! Det var verkligen roligt att höra från henne, det är ng år sedan sist. Det går så fort när man tappar kontakten ibland, men desto roligare när man hittar igen varandra!

Hur har du det med den Italienska kontakten syrran? Lever den?

4 kommentarer:

  1. Fick ett julbrev senaste julen!

    SvaraRadera
  2. Jaha, nu har vi EE, UH, Y samt Monica på jobbet. Ev AG.

    Jag tänke bastu efteråt på torpet kanske?! Vi får ju en picknickkorg efteråt.

    Var det Malin du fick kontakt med?

    SvaraRadera
  3. Brukar inte prioritera att läsa bloggar, det fins andra som pockar på min uppmärksamhet....men já får nog favorita din sida, den är bra!
    Har du börjat samla ihop buketten med "maskrosor" (hoppas att du kommer ihåg min lilla saga för 10 år sedan). Undrar om "anonym" syftar på att jag har skickat julbrev...kommer inte ihåg att já gjort det! undrar...
    Det skulle vara kul att via din blogg få reda på vart de andra maskrosorna "slått rot". Vet du det?

    SvaraRadera