mars 01, 2009

... när jag vilar fysiskt då tar tankarna över ...

Ja så är det söndagkväll och jag funderar när jag inte har fått något svar på mitt lilla mejl... men kanske det kommer ett svar?! ;-)

Funderar för fullt på mina kommande mål och vad jag vill egentligen. En hemlis - helst av allt vill jag bli konstnär och författare ..... men så blev jag civilingenjör .... som dottern sa när hon var en söt liten tre åring: men va' hände! Jag kan iallfall säga att jag har en bra bas för kommade saker. Men ibland kan jag bli lite fundersam och filosofera kring det - hur det nu blev så. Iallfall så har utbildningen gett mig fantastiska saker som att få läsa, jobba i USA, mitt nuvarande jobb med massor av utmaningar, stipendiet till Afrika ... ändå funderar jag ..

Gör inte ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar